Produkter

Microbizz

MicroBizz er et it-værktøj som automatiserer forskellige processer i små og mellemstore virksomheder for at gøre dem mere effektive.

Det kan gøres ved at oprette skræddersyet skemaer, som tjekker at alt i processen er husket. Disse skemaer kan også sende data videre, som opretter nye opgaver i andre folks kalender, så vare bliver indkøbt projektor bliver planlagt og andre arbejdes opgaver bliver håndteret. Disse skemaer er en af de vigtigste funktioner i Microbizz, men Microbizz kan også håndtere en masse andre opgaver som kalender, sikre at møder bliver registeret at fakturere bliver betalt, at der holdes styr på medarbejdere, kunder og underleverandører og meget andet.

Alt dette bliver præsenteret på en let forståelig måde til den enkelte brugers startside. Denne startside er skræddersyet til hver bruger. Dette gør at de altid kan se hvad de skal gøres i løbet af dagen

Power BI

Power BI

Få overblik over din forretning

Power BI er et stykke it-software udviklet af Microsoft beregnet til forretningsanalyse. Det samler data fra dit data warehouse og gør det let for dig at forstå, hvad der sker i din forretning. Du kan se hvilke medarbejdere, der ofte er syge, og hvem der er mest effektive. Systemet kan også fortælle dig, hvilke kunder, der giver overskud eller underskud, hvilke medarbejdere, der har tilfredse kunder og meget mere.

Træf beslutninger på et emprisk grundlag

Informationerne ryger direkte ind på din computer eller mobiltelefon og gør det lettere for dig at træffe fornuftige ledelsesbeslutninger på baggrund af empirisk data fra din egen virksomhed. 
Du kan desuden få mere interaktive analyser, som kan give dig en mere dybdegående forståelse af din forretning. Alt i alt får du som leder bedre overblik over, hvor der skal sættes ind og optimeres.

Change mangement

Åbenhed og dialog

Du kan også hyre os til at hjælpe dig med change mangement. Når vi arbejder for dig lægger vi stor vægt på en åben tilgang. For os er det ensbetydende med en åben dialog om jeres tanker og eventuelle bekymringer ved at indføre et nyt it-system. Vi tror på, at en åben dialog giver de mest konstruktive løsninger og skaber de bedste rammer for et godt samarbejde. Når vi taler sammen, undgår vi misforståelser og bump på vejen. 

Organisatorisk og teknisk implementering

Under implementeringen af jeres nye it-system vil vi som udgangspunkt fokusere på en udvalgt gruppe medarbejdere, som vi klæder godt på til at hjælpe de øvrige kollegaer. Det gør vi, fordi I på arbejdspladsen taler samme sprog og kender hinanden. Vi sparrer med jer om, hvordan I forklarer og fremlægger systemet for de andre. For os hænger den organisatoriske og tekniske implementering sammen. Vi skal nok koble de rigtige elementer, så systemet spiller fra dag ét. Vi tester løsningen både selv og i samarbejde med de udvalgte medarbejdere, der får mulighed for at give feedback og stille spørgsmål, inden den rammer den øvrige del af virksomheden. Desuden er der 3 måneders ”hypercare” efter implementeringen, hvor vi har ekstra fokus på jer.

Enkle løsninger

Med simple løsninger er der altid kort vej til mål. Vi behøver ikke at bygge et rumskib for at komme til Odder. Vi klarer os fint med en bil. Det samme gælder implementeringen af et nyt it-system. Her gælder det først og fremmest om at få alle medarbejdere med fra start. Vi finder de simple løsninger, der spiller teknisk. 

Kontakt

31 66 96 99
info@digitaliq.dk

Adresse

Nordre Fasanvej 91, 2000 Frederiksberg