Facility Management & Ejendomsservice

Leverer I som aftalt på jeres service-, drifts- og vedligeholdelsesaftaler?

Med Microbizz Facility Management & Ejendomsservice får I mulighed for fremsynet kapacitetsvurdering på jeres medarbejdere, ejendomme og gentagne service-, drifts- og vedligeholdelsesaftaler.

Med Facility Management & Ejendomsservice kan du:

– Få bedre dokumentation for udført arbejde
– Få minimeret antallet af sager, der lander mellem stolene
– Få faktureret alt ekstraarbejde
– Få bedre styring af underleverandører
– Få minimeret ufakturerbar administration og spildtid

Servicefirmaet Globel A/S – Louise Bille

Microbizz WEB

Microbizz er den ideelle løsning til virksomheder inden for Facility Management & Ejendomsservice, der ønsker at løse de udfordringer, som opstår i forbindelse med planlægning og prioritering af mange forskellige opgaver. Når systemet håndterer både ad-hoc og gentagne service-, drifts- og vedligeholdelsesaftaler, undgår I tidskrævende og fejlbehæftet klargøring af arbejdsbeskrivelser. Når I har adgang til specifikke data omkring jeres kunder og deres ejendomme, er der færre daglige spørgsmål og forstyrrelser i driften. I får samtidig højere kundetilfredshed, gladere og mere selvstændige medarbejdere. Kort sagt, så får I mere økonomisk og mentalt overskud i hverdagen.

Med Microbizz kan ledelsen bl.a.:


Sikre bedre planlægning: I kan oprette gentagne og automatisk genererede opgaver baseret på tidligere udførte opgaver og faste vedligeholdelsesplaner. I har altid et overblik over jeres medarbejderes arbejdsbelastning og tilgængelighed, og systemet hjælper jer med at tildele opgaver til medarbejdere med de rette færdigheder og kendskab til ejendommen.
Få økonomisk overblik: Med Microbizz kan I nemt se, hvor meget tid og hvor mange materialer, der er registreret på et projekt samt få overblik over alle udgifter på ejendommene og deres service-, drifts- og vedligeholdelsesaftaler. I kan nemt fakturere jeres kunder præcist og hurtigt, og samtidig giver det jer et overblik over jeres virksomheds økonomi, indtjening og holder desuden lønadministrationen nede.
Sikre bedre kommunikation: Microbizz giver mulighed for at kommunikere direkte med medarbejdere i marken via app’en, så I kan give instruktioner, besvare spørgsmål og sørge for, at problemer bliver løst hurtigt og effektivt. Relevante dokumenter, f.eks. arbejds- og sikkerhedsinstruktioner samt ejendomsspecifik information, gemmes og tilgås elektronisk.

Microbizz APP

Med Microbizz kan medarbejderne fx:

Tidsregistrere og få overblik over løngrundlag: Med understøttelse af branchens overenskomster har medarbejdere et retvisende og dokumenteret realtidsbillede af tidsregistreringer, akkord og løngrundlag.
Få overblik over opgaver: Jeres medarbejdere i marken får fuld indsigt i alle opgaver, faste såvel som ad-hoc, der ligger på en ejendom og dens udearealer. Så kan de hurtigt gå i gang med opgaveløsningen.
Holde styr på afvigelser og dokumentere: Microbizz giver jer mulighed for at dokumentere, at arbejdet udføres i henhold til jeres virksomheds standarder og retningslinjer. Afvigelser dokumenteres, og alle parter informeres løbende. Dermed kan I få dækket jeres tid, når afvigelsen er ude af jeres hænder.
Tilgå ejendoms- og beboerinformation: Med mulighed for adgang til alle data vedrørende ejendommen og dens beboere, kan jeres medarbejdere altid navigere og koordinere direkte med relevante personer, mens de er på ejendommen. De ved præcis, hvilke ”regler” der er gældende for opgaver på den enkelte lokation.

Microbizz er den perfekte løsning til Facility Management & Ejendomsservice-virksomheder, som ønsker at forbedre deres processer, øge effektiviteten og højne kvaliteten af deres arbejde.
Microbizz hjælper jer med at automatisere det stigende behov for dokumentation og kvalitetssikring. Dermed frigiver I administrative ressourcer, så I kan bruge tiden på at levere høj kvalitet og god service til en konkurrencedygtig pris.

Og så virker det hele på telefonen og på flere sprog – også uden dækning!

Microsoft Power BI

De mest eftertragtede rapporter blandt Facility Management & Ejendomsservice virksomheder:

Økonomisk rapport som giver et generelt overblik over jeres forretnings økonomi, hvilket kunder, virksomhedstyper, opgaver, projektleder, teams tjener i penge på og hvor der er en positiv eller negativ dækningsgrad.

Kapacitetsrapport Hvilket kapacitetsbehov får vi nede af vejen hvilket perioder har vi travlt og hvornår kan vi bruge flere opgaver?

Effektivitets rapport Hvad er forholdet mellem antallet af registrerede timer og estimatet på de forskellige opgaver. Hvor er estimatet for lavt til at det er en god forretning og hvilket opgaver tjener vi gode penge på.

Sygdoms rapport som giver et overblik over hvem der ofte er team hvilket teams der er hårdt ramt af sygdom og i hvilket perioder.

Skriv til os

Vil du høre mere om hvad vi kan tilbyde jeres virksomhed?
– Udfyld formularen herunder og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Skriv til os

Udfyld formularen herunder og vi vender tilbage hurtigst muligt.