Microbizz

Forestil jer et produkt, som kan spare jeres virksomhed tid og samtidig øge medarbejdernes effektivitet

Microbizz

Microbizz er et alsidigt time- og sagsstyringssystem, der kan tilpasses alle brancher og virksomhedsstørrelser. Vores mål er at hjælpe virksomheder med at optimere deres arbejdsprocesser, højne kvaliteten af deres arbejde og reducere spildtid på administration.
Vi har udviklet tre færdigbyggede brancheløsninger, der er skræddersyede til håndtering af de specifikke udfordringer i hver branche. Disse løsninger fungerer som fundamentet i vores samarbejde, og vi bygger videre på dem med de nødvendige moduler og funktioner, der passer til netop jeres virksomhed.
Microbizz indeholder en bred vifte af værktøjer og moduler, der kan håndtere hele arbejdsgangen fra start til slut – fra projektoprettelse til fakturering. Vores tillægsmoduler inkluderer bl.a. mail- og kalenderintegration, tilbudflows og styring af udstyr og materiel med tilhørende service- og kvalitetsrapporter.


Når I bruger Microbizz, vil jeres medarbejdere have adgang til alle de oplysninger, de har brug for, for at kunne løse opgaverne hurtigere og mere præcist. Dette kan reducere spildtid og fejl samt sikre, at alle ekstraopgaver og materialer bliver faktureret korrekt. Microbizz er på den måde en pålidelig partner for alle typer virksomheder, der ønsker at effektivisere deres arbejdsprocesser og øge deres produktivitet.

Microbizz, lige ved hånden

Når de udførende medarbejdere i felten har adgang til relevant data via en app på deres telefoner, åbner det op for en række gevinster og fordele for jer som virksomhed:

Mindre spildtid: Med app’en kan de udførende medarbejdere let og hurtigt udfylde og indsende dokumentation, registrere tidsforbrug og opgaver samt opdatere kunde- og udstyrsdata direkte fra deres telefoner. Det betyder, at der ikke skal bruges tid på papirarbejde og andre administrative opgaver.
Forbedret kommunikation: App’en giver de udførende medarbejdere mulighed for at kommunikere med kolleger og ledelse i realtid. Dette giver dem mulighed for at løse problemer hurtigere og mere effektivt og sikrer, at alle kan følge med i processen.
Højere kundetilfredshed: Med app’en kan de udførende medarbejdere give kunderne mere præcis information om deres arbejde og planlagte tidsplaner. Dette øger kundetilfredsheden og giver kunden lyst til at bruge jeres services igen.

Samlet set giver app’en de udførende medarbejdere mulighed for at arbejde mere effektivt, levere et produkt i bedre kvalitet og samtidig spare tid på administrative opgaver. Dette er en væsentlig fordel for både medarbejderne og virksomheden.

Og så virker det hele på telefonen og på flere sprog – også uden dækning!

Branchespeciale

Vi har erfaring inden for flere brancher, og står klar til at hjælpe med jeres digitaliseringsrejse. 

under construction

Byggeri & Anlæg

Læs mere →

Facility Management & Ejendomsservice

Læs mere →

Field Service Management

Læs mere →

Skriv til os

Vil du høre mere om hvad vi kan tilbyde jeres virksomhed?
– Udfyld formularen herunder og vi vender tilbage hurtigst muligt.

Skriv til os

Udfyld formularen herunder og vi vender tilbage hurtigst muligt.