Tidsregistrering direkte på mobilen

Lovpligtigt eftersyn

Mere kedeligt kan det næsten ikke blive. Men nødvendigt er det. Ud over at det er et krav, så er det i virkeligheden også bare sund fornuft.
 

Hvis du har din dokumentation digitalt får du. 

  • Styr på dokumentation til myndigheder

  • Automatisk påmindelse om næste eftersyn

  • Mindre risiko for at miste vigtige papirer

 

Med en opsætning i Microbizz tilpasset din virksomhed ved du præcis hvad der skal efterses, hvornår det skal efterses og om det lever op til lovgivningen.

Og så er der bonus, at du får overblik over hvor meget værktøj du rent faktisk har, men det har du vel styr på, ik.

Det er den slags overblik der giver overskud

Få styr på dokumentationen

Ring eller send en SMS på 3166 9699 – vi er til at snakke med!

Du kan også skrive direkte til Daniel på dlp@digitaliq.dk ellers udfyld formularen, lige meget hvad, vender vi tilbage hurtigst muligt.

Orden i sagerne...

Vi har skåret ned for alle overflødige knapper og klik, og op for alt det der gør din hverdag nemmere. 

Når du med et enkelt blik ved, præcis hvad der skal kontrolleres og hvornår, bliver det hele lettere. Og så kan du fokusere på dine kunder, som jo er grunden til at du startede din virksomhed i første omgang.

Det bliver aldrig rigtig fedt at skulle lave de lovpligtige eftersyn, har vi i det mindste gjort det meget nemmere for alle.

“Du kan tilpasse det individuelt, du har faktisk alle muligheder.”
★★★★★
"Jeg har fået en sparringspartner der forstår min hverdag og udfordringer"
★★★★★
"Vi havde landet en stor aftale, og dagen efter var det hele klar til brug"
★★★★★

Så let som at klø sig…

Vi gør tidsregistrering enkelt for dig og dit team uden brug af Excel-ark og håndholdte processer.

Når du ved, hvilke timer dine medarbejdere har brugt, er det lige så nemt som at klø sig…

Slip for mapper, excel-ark og gule post-its. Med digitalt eftersynsoverblik har du altid styr på, hvad der skal efterses hvornår, uden rod eller spildtid.

Lovpligtige eftersyn handler ikke kun om sikkerhed, det handler også om at undgå dumme bøder. Når du har styr på papirerne, kan Arbejdstilsynet bare komme an.

Du behøver ikke huske det hele selv. Systemet siger til i god tid, så du kan planlægge og få det gjort, uden at det afbryder arbejdet.

Maskiner og værktøj, der virker som de skal, giver ro på pladsen og mindre risiko for uheld. Det giver både højere sikkerhed og gladere medarbejdere.

Når eftersynene kører automatisk, slipper du for bøvl. Du kan bruge tiden på projekterne og kunderne, ikke på at lede efter dokumentation.

Overblik, giver overskud.

Med det rettte digitale værktøj til opgavestyring kan du nemt og hurtigt planlægge alle opgaver og holde styr på status. Samtidig med at dine medarbejdere altid har alle de nødvendige informationer lige ved hånden.

Ring til os på 3166 9699

Vi er klar til at hjælpe dig med at få helt styr på sagerne.

Vi er til at snakke med, du ringer bare!

Du kan også skrive direkte til Daniel på dlp@digitaliq.dk, ringe på 3166 9699 ellers udfyld formularen, lige meget hvad, vender vi tilbage hurtigst muligt.

Skriv til os

Udfyld formularen herunder og vi vender tilbage hurtigst muligt.