Integrationer

Én samlet IT-arkitektur - der virker!

Integrationer

Som en professionel virksomhed er man dybt afhængig af, at alle ens systemer taler sammen, så man undgår dobbeltarbejde i hverdagen. Derfor vælger de fleste virksomheder i dag fuldt integrerede systemer.
Alle, som har været igennem sådan en integrationsproces, ved dog, at det er både dyrt og tidskrævende, ligesom risikoen for, at der opstår fejl undervejs, er uundgåeligt. Det kan betyde, at det bliver endnu dyrere og mere tidskrævende end først antaget. For at undgå dette påtager vi os ansvaret for at sikre standardintegrationer mellem alle de systemer, vi kommer til at implementere. Undervejs sikrer vi desuden løbende driften, ligesom vi supporterer og opdaterer jeres systemer. Du kan måske finde tryghed i at vide, at du ikke er den første kunde, der skal igennem en integrationsproces. Vi har allerede fuldført lignende integrationer for andre virksomheder i din branche.

 

Dynamics 365 Business Central

Inden for standardrammerne af Dynamics 365 Business Central er der store forskelle på, hvordan organisationer anvender funktionerne.
Derfor har vi lavet en integration, som med rette opsætning kan passe til jer – uden udvikling! Læs mere hos ProFacto A/S eller tag fat i os.

 

Office365

Virksomheder har behov for et fuldt overblik og adgang til kommunikation. Denne integration sørger for, at I kan finde relevante mails, vedhæftninger m.m. på projekter og sager. Vi integrerer ligeledes med Outlook-kalendere.

Lønsystemer 

Vi er i stand til at levere et færdigbearbejdet løngrundlag til jeres lønsystem uanset antallet af overenskomster, lokalaftaler og tillægsstrukturer. Vi står klar til at tage en dialog med jer om jeres specifikke behov.

Microsoft Power Business Intelligence (Power BI)

Med Power BI kan i nemt oprette forbindelse til alle jeres forskellige datakilder: I får visuelle billeder, grafer og diagrammer, og dermed et let og overskueligt indblik i store datamængder.
På den måde kan I analysere på jeres fortids-, nutids- og fremtidsdata. Dette modelleret og beregnet præcis som jeres virksomhed ønsker.

 

e-conomic

Med e-conomic er der styr på hele integrationen fra start. Debitorer, kreditorer, varer og fakturering er blot nogle af de elementer, der varetages i systemet.

 

Navidoc

Hvis den fakturagodkendelse, som I har I jeres ordrestyringssystem ikke er nok, er Navidoc den oplagte udvidelse. Uanset om I bruger e-conomic eller Dynamics 365 Business Central, kan vi med denne integration sikre korrekt bogføring samt sags- og projektøkonomi i alle jeres systemer.

 

Skriv til os

Udfyld formularen herunder og vi vender tilbage hurtigst muligt.