Har du overblikket?

De fleste håndværksvirksomheder har nok at se til med at passe kunder og sager. Men oveni det skal der være styr på alt fra planlægning til tidsregistrering og selvfølgelig fakturering. Og med de forkerte systemer, kan det hurtigt blive noget af en mundfuld.

Ring til Daniel på 3166 9699, han kan fortælle dig meget mere om hvordan vi kan hjælpe dig til overblik og øget vækst i din forretning.

Brug tiden på det du kan fakturere

Overblik fra start til slut

For meget tid og for mange penge bliver spildt på grund af dårlig planlægning. Vi har sammen med vores kunder udviklet et værktøj, der giver dig overblik i alle dine projekter hver dag, så du minimerer spild overalt i din virksomhed. Det gør dag-til-dag arbejdet lettere for både dig og dine kollegaer.

Send dine fakturaer på ned til to klik

Når man skal afslutte sager hver dag, skal det være nemt. Dét er vores system. Her har du hele sagen samlet i et billede, så du har overblikket og kan fakturere dine kunder nemt, hurtigt og nøjagtigt.

Overblik giver overskud

I grunden er det meget enkelt. Hvis økonomien hænger sammen på den enkelte ordre, er det en god forretning for dig. Det er meget simpelt: Det er vigtigt og samtidigt udfordrende at holde styr på ordrer, timer, varer og dokumentation og alt det der følger med. Med vores løsning har du altid overblikket.

Glade kunder

Kunder kan være meget forskellige, med forskellige krav og behov f.eks. i forhold til  afgifter, timepriser, P-afgifter, affaldshåndtering , kørsel, miljøtillæg, servicevogn, ja du fortsætter bare listen. Vores system skræddersys enkelt, så det passer til hver af dine kunder.

Ring til os, eller send en SMS på 3166 9699
eller s
kriv direkte til Daniel på dlp@digitaliq.dk

92% kundetilfredshed

Kilde: Score og udtalelser er baseret på ekstern analyse og interviews af vores kunder udført i 2024.

Så let som at klø sig…

Vi har skåret ned for alle overflødige knapper og klik, og op for alt det der gør din hverdag nemmere. Når du ved, hvem der går hvor og hvornår, bliver det hele lettere. Og så kan du fokusere på dine kunder, som vel nok er grunden til at du startede din virksomhed i første omgang.

Fokus på din forretning

Når du har én fast kontaktperson, er det nemt at forstå hinanden og hurtigt få fixet det, der driller, eller lavet en tilpasning – eller sammen finde en smartere måde at løse det på. Vi forstår din forretning og forstår hvor meget et godt system, der håndterer hverdagen betyder for driften.

Arbejdsro - også på pladsen

Hos os er det dig der bestemmer, hvornår dit system skal ændre sig og hvilke nye features du har brug for. Det er ikke meget, der er mere irriterende end, når en god rutine bliver ødelagt af flere knapper og klik ved en opdatering, du ikke har bedt om. Det sker aldrig hos os.

Klar til vækst

Selvom du starter småt, kan vores system vokse sig stort sammen med dig og din forretning. Alene med vores planlægningsværktøjer kan du holde overblikket med op til 1000 brugere. Så uanset hvor lille eller stor din virksomhed er, kan vi være med.

Kunderne taler for sig selv

“Du kan tilpasse det individuelt, du har faktisk alle muligheder.”

POUL SEJR NIELSEN

“I starten var vi 7 og nu er vi 24, så det har været en god forretning.”

ENERGI ELEKTRIKEREN

“Vi vandt en rammeaftale med et af Danmarks største supermarkedeskæder, hvor noget var tilbudsgivet ikke kunne undersøttes endnu, et døgn efter og 4 timers arbejde var det hele klar til brug”

LTECH A/S

“Thomas han er vildt dygtigt, han har en rigtigt god økonomiforståelse. Det er ikke hvem som helst der kan arbejde med systemer og økonomi””

GOTTLIEB

“Jeg har fået en sparringspartner der forstår min hverdag og udfordringer, så vi sammen kan udvikle min forretning”

HOFFMANN TEKNIK A/S

Dine penge, dit system

Det er noget bøvl at skifte økonomisystem. Derfor kan du selvfølgelig blive i lige præcis det økonomisystem, som din bogholder helst vil have. Det manglede bare, for vores filosofi er, at det er systemet der skal tilpasse sig din virksomhed og ikke omvendt.

Digital bogføringslov og ESG er også forretning

Som om der ikke var nok at se til. Men der skal være styr på digital bogføring og ESG, det kommer vi ikke uden om. Og det vil vi faktisk heller ikke. For når du har styr på det, kan du gøre det til en god forretning.

Hvad koster det?

Som med alle dine projekter er der ikke en one size fits all. For vores systemer er skræddersyet til dig. Og når det kommer til pris, vil vi i virkeligheden hellere tale om hvad det er værd for dig, at kunne holde fyraften og vide at der er styr på alt lige fra løn til fakturering.

Ring til os, eller send en SMS på 3166 9699
eller s
kriv direkte til Daniel på dlp@digitaliq.dk

Har du styr på dine sager?

Vi hjælper hver dag virksomheder med alt det digitale, så det skaber værdi både på vejen, pladsen, kontoret og på bankkontoen.

De fleste af de virksomheder vi hjælper arbejder med EL, VVS, Køl & teknik, og fordi Henrik, partner og medstifter af Digital IQ, selv har drevet en stor tømrervirksomhed med 100 mand, ved han hvad han taler om.

Når du arbejder med os får du fra dag 1 din egen faste ekspert tilknyttet til dit system. Så har du altid en, du kan ringe til, så du kan komme hurtigt videre, hvis noget skulle drille i forretningen eller med teknikken. 

Nogle vil kalde os de førende eksperter, når det gælder implementering af Microbizz i Danmark – det vil vi lade dig afgøre om er sandt. Men hvad vi godt vil sige er, at vores tilgang altid er lige til og hands-on – både på det tekniske og menneskelige. Alt hvad vi laver, er med jeres langsigtede forretningsmål for øje. Og den digitale strategi vi implementerer med jer, tager altid udgangspunkt i jeres forretning som en helhed.

Vil du vide mere?

Ring til Daniel, der ved en hel del om ordrestyring, på 3166 9699, han kan fortælle dig meget mere om hvordan vi kan hjælpe dig til overblik og øget vækst i din forretning.

Daniel Lyngberg Pedersen
CEO/Partner

Vi planlægger med dig og bygger med Microbizz

Vores løsninger er bygget på platformen Microbizz, der er udviklet her i Danmark. Microbizz ser vi som Skandinaviens førende digitale opgavestyringsværktøj. Vi har som konsulenter friheden til at vælge de bedste løsninger til vores kunder, og vi har valgt Microbizz, fordi vi vurderer, at det er den bedste platform til danske service- og håndværksvirksomheder. Den giver dig de rette værktøjer, med mulighed for, at vi sammen kan tilpasse og udvikle dem, så de altid matcher din virksomheds størrelse, din forretning og din måde at arbejde på. For set med vores øjne handler det om at lave et system der tilpasser sig dig og ikke omvendt.

Ring til Daniel på 3166 9699, han kan fortælle dig meget mere om hvordan vi kan hjælpe dig til

Microbizz

Er du klar?

Med Microbizz’ digitale værktøj til opgavestyring kan du nemt og hurtigt planlægge alle opgaver og holde styr på status. Samtidig med at dine medarbejdere altid har alle de nødvendige informationer lige ved hånden.

Ring til os på 3166 9699, vi er klar til at hjælpe dig med at få helt styr på sagerne.

Hvad kan vi gøre for dig?

Ring til os, eller send en SMS på 3166 9699

Du kan skrive direkte til Daniel på dlp@digitaliq.dk

Ellers udfyld formularen, lige meget hvad, vender vi tilbage hurtigst muligt.

Skriv til os

Udfyld formularen herunder og vi vender tilbage hurtigst muligt.