NaviDoc
- Nem styring og godkendelse af virksomhedens kreditorfakturaer.
Navidoc Workflow
- Nem styring og godkendelse af virksomhedens kreditorfakturaer.
En stor del af den administrative medarbejders arbejdsdag bruges på tværgående administration i virksomheden imellem funktionsområder, afdelinger eller medarbejdere.
NaviDoc’s Workflow er et stærkt værktøj, der på effektiv vis deler dokumenter og samtidig, i væsentlig grad letter administrationen.
Rejseafregning
- Til rejseudgifter og medarbejderudlæg.
Som rejsende kan du straks registrere kvitteringer via din smartphone. Bilag med tilhørende informationer bliver automatisk oprettet i ERP systemet. På din app kan du følge med i en status om dine bilag er modtaget og godkendt.
Fra banken modtages kontoudtog på alle kreditkort, som automatisk tilknyttes de registrerede bilag. Skal udlæg godkendes af andre sendes bilag i NaviDoc Workflow
Skriv til os
Vil du høre mere om hvad vi kan tilbyde jeres virksomhed?
– Udfyld formularen herunder og vi vender tilbage hurtigst muligt.